Administratie Pakketten
De processen en systemen in ons kantoor zijn zodanig geautomatiseerd dat er zo min mogelijk handmatige handelingen meer verricht hoeven te worden. Dat heeft een aantal grote voordelen. De kans op fouten is hierdoor aanzienlijk kleiner en het stelt ons in staat om een concurrerend tarief te hanteren. Ook jouw administratie wordt geheel digitaal gevoerd, wat een aanzienlijke tijdwinst oplevert.
Wij hebben jarenlange ervaring in het voeren van zakelijke administraties. Onze kennis, onze ervaring en de vergaande automatisering zorgen er voor dat wij een zeer goede kwaliteit leveren en dat ook tegen een aantrekkelijk tarief. En omdat het een all-in tarief is, zonder financiële bijkomstigheden.
Wat doet Het Balanskantoor
Het Balanskantoor ontzorgt jou op administratief, financieel en fiscaal gebied.
Wij zijn benieuwd naar jou en jouw onderneming, en als jij benieuwd bent naar onze ideeën voor jou, laten we dan samen skypen. In een 20 minuten durend gesprek luisteren wij naar jou en geven wij jou 2 kick start tips voor jouw onderneming.
Hieronder vind je een overzicht van de voorkomende werkzaamheden:
- Verzorgen van de financiële administratie
- Het samenstellen van tussentijdse cijfers
- Het samenstellen en controleren van de jaarrekening
- Achterstanden in de administratie wegwerken
- Alle voorkomende werkzaamheden, waar jij geen tijd of geen zin in heeft
Voel je je meer betrokken wanneer je zelf deels, of geheel de administratie verwerkt, dan ondersteunen wij je graag met:
- Adviseren bij het inrichten van de administratie
- Opzetten van de administratie of het begeleiden hierbij
- Controleren van de reeds ingeboekte administratie
Samen kijken we welke werkzaamheden bij jou passen zodat jij de omzet kunt realiseren en daarnaast kosten kunt besparen.
Mini
Prijs vanaf p/mnd- Intakegesprek (ook digitaal mogelijk)
- Opzetten en inrichten van uw administratie
- Verwerken van uw administratie aangeleverd op afgesproken wijze
- Aangiften omzetbelasting
- Fiscaal jaarverslag t.b.v. Inkomstenbelasting
- Aangifte inkomstenbelasting (Alleen box 1)
- Omzet tot 10.000
Basis
Prijs vanaf p/mnd- Intakegesprek (ook digitaal mogelijk via Skype)
- Opzetten en inrichten van uw administratie
- Verwerken/controleren van uw administratie aangeleverd op afgesproken wijze
- Aangiften omzetbelasting
- Fiscaal jaarverslag t.b.v. Inkomstenbelasting
- Aangifte inkomstenbelasting (box 1 en 3)
- Omzet tot 30.000
Basis+
Prijs vanaf p/mnd- Intakegesprek (ook digitaal mogelijk)
- Opzetten en inrichten van uw administratie
- Verwerken/controleren van uw administratie aangeleverd op afgesproken wijze
- Aangiften omzetbelasting
- Fiscaal jaarverslag t.b.v. Inkomstenbelasting
- Aangifte inkomstenbelasting (box 1 en 3)
- Opzetten debiteurenbeheer / crediteurenbeheer
- Periodieke overzichten op aanvraag
- Omzet tot 50.000
Maxi
Prijs vanaf p/mnd- Intakegesprek (ook digitaal mogelijk) Opzetten en inrichten van uw administratie
- Verwerken/controleren van uw administratie aangeleverd op afgesproken wijze
- Aangiften omzetbelasting
- Fiscale jaarrekening
- Aangifte inkomstenbelasting (box 1 en 3)
- Opzetten debiteurenbeheer / crediteurenbeheer
- Periodieke overzichten
- Omzet tot € 90.000
Offerte
Prijs vanaf p/mnd- Intakegesprek (ook digitaal mogelijk)
- Opzetten en inrichten van uw administratie
- Verwerken/controleren van uw administratie aangeleverd op afgesproken wijze
- Aangiften omzetbelasting
- Fiscale jaarrekening
- Aangifte inkomstenbelasting (box 1 en 3)
- Opzetten debiteurenbeheer / crediteurenbeheer
- Periodieke overzichten
- Omzet boven € 90.000
Deze prijzen zijn gebaseerd op een administratie die compleet, tijdig en geordend wordt aangeleverd. In alle andere gevallen behouden wij ons het recht voor meerwerk in rekening te brengen.
Huur je ons liever op urenbasis in, ook dat is mogelijk. Wij hanteren een uurtarief van € 69,50 excl btw voor administratieve werkzaamheden.
Alle overige werkzaamheden verrichten wij voor een uurtarief € 79,50
Voor het gebruik van onze software hanteren wij een tarief van € 22,50 per maand excl btw.
Wij adviseren ook graag, soms gevraagd en regelmatig ongevraagd.
Ongevraagd advies krijg je van ons cadeau, verder hanteren wij tarieven vanaf € 85,- per uur excl btw.
Voor deze bedragen ben jij compleet ontzorgd met een geautomatiseerde boekhouding
Ik geef een rekenvoorbeeld:
Stel;
- Je hebt maandelijks 30 verkoop- en 20 inkoopfacturen. Op jaarbasis zijn dit in totaal 600 mutaties in je administratieve systeem.
- De gemiddelde tijd per mutatie is 5 minuten, in totaal zijn dat 3000 minuten, wat gelijk staat aan 50 uur aan administratie.
En dan hebben we het nog niet eens over betalingsherinneringen, creditfacturen, het inboeken van de betalingsontvangst.
Met een gemiddeld uurtarief van minimaal Euro 60 per uur, gaat dit om minimaal Euro 3000 gederfde omzet in de tijd dat jij met je administratie bezig bent - Daarnaast heb je als ondernemer de plicht om aangifte omzetbelasting en aangifte inkomstenbelasting te doen en een jaarrekening samen te stellen. Het aantal uren dat jij daarvoor nodig hebt is ook minimaal 50, los van het feit dat in nagenoeg alle gevallen de kennis ontbreekt. Dat is nogmaals minimaal Euro 3000
Je kunt door ons kantoor je administratie al volledig laten uitvoeren vanaf Euro 948 per jaar (Basis abonnement). De besparing is dus aanzienlijk en de investering levert, naast rust en focus, een rendement van minstens op. Kun jij het je nog permitteren om het zelf te doen?
Of laat je het over aan vakmensen die jou ook nog eens volledig ontzorgen?
Lees hier onze publicaties
Het Balanskantoor
Hierbij onze blog artikelen welke wij over de jaren heen hebben geschreven.
Toepassing gerichte vrijstellingen voor werknemer met buitenlandse werkgever
Loon is al hetgeen uit een (vroegere) dienstbetrekking wordt genoten. Vergoedingen en verstrekkingen in het kader van de dienstbetrekking behoren in beginsel tot het loon.
In de Wet IB 2001 is bepaald dat voor een belastingplichtige, die loon geniet
24-weken-eis asielzoekers onderuit gehaald
In de Wet arbeid vreemdelingen is geregeld dat asielzoekers maximaal 24 weken in een periode van 52 weken mogen werken. De Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State heeft onlangs geoordeeld dat deze zogeheten 24-weken-eis in strijd is met de
Subsidie nieuwe elektrische auto in 2024 naar € 2.950
De staatssecretaris van I en W heeft drie subsidieregelingen op het gebied van duurzame mobiliteit gewijzigd. Het betreft de Regeling specifieke uitkering Regionale Aanpak Laadinfrastructuur 2023-2030, de Subsidieregeling emissieloze bedrijfsauto’s
Kamervragen set-aside-regeling en landbouwvrijstelling
De staatssecretaris van Financiën heeft nadere Kamervragen beantwoord over de set-asideregeling en de landbouwvrijstelling door boeren die landbouwgrond hebben omgezet in bos. Op grond van de set-asideregeling werd subsidie verleend voor de aanleg
Stapsgewijze afschaffing loonkostenvoordeel oudere werknemer
Het loonkostenvoordeel (LKV) oudere werknemer wordt vanwege de beperkte doeltreffendheid per 1 januari 2026 afgeschaft. Dat gebeurt stapsgewijs. De minister van SZW heeft in een brief aan de Tweede Kamer meegedeeld op welke wijze zij voornemens is
Premies inkomensafhankelijke bijdrage Zorgverzekeringswet 2024
De minister van VWS heeft de premiepercentages voor de inkomensafhankelijke bijdrage voor de Zorgverzekeringswet voor 2024 gepubliceerd. Het maximum bijdrageloon of -inkomen is gelijk aan het maximumpremieloon voor de werknemersverzekeringen en
Extra verhoging maximum uurprijzen kinderopvangtoeslag
De minister van SZW heeft in een brief aan de Tweede Kamer de extra verhoging van de maximum uurprijzen voor de kinderopvangtoeslag voor 2024 bekend gemaakt. De extra verhoging is de uitwerking van een door de Tweede Kamer aangenomen amendement op de
Valutaresultaat op dividendvordering valt niet onder deelnemingsvrijstelling
De dividendvordering van een aandeelhouder ontstaat op het moment waarop het bevoegde orgaan van de vennootschap heeft besloten tot uitkering van een dividend. Als de aandeelhouder een deelneming in de vennootschap heeft, blijft het dividend door de
AOW-leeftijd bedraagt 67 jaar en drie maanden in 2029
De minister voor Armoedebeleid, Participatie en Pensioenen heeft de AOW-leeftijd en de leeftijd, waarop de AOW-opbouw begint, voor het jaar 2029 vastgesteld. De AOW-leeftijd en de aanvangsleeftijd zijn vanaf 2026 gekoppeld aan de ontwikkeling van de
Premiepercentages 2024
De minister van SZW heeft de premiepercentages en enkele bedragen voor diverse sociale verzekeringen voor 2024 gepubliceerd.
Omschrijving
Percentage of bedrag
AOW
17,90%
Bedrijfsopvolgingsregeling niet van toepassing op recente uitbreiding van belangen in dochtermaatschappijen
Voor de schenking of erfrechtelijke verkrijging van ondernemingsvermogen geldt onder voorwaarden een vrijstelling van schenk- of erfbelasting. Deze bedrijfsopvolgingsregeling (BOR) is bedoeld om te voorkomen dat de continuïteit van een
Te hoge rente op eigenwoningschuld binnen familie gecorrigeerd
Of de rente op een lening tussen gelieerde partijen zakelijk is wordt bepaald door een vergelijking met de rente die niet gelieerde partijen onder overigens gelijke omstandigheden voor een lening met vergelijkbare voorwaarden zouden zijn
Contact
Neem contact op
Wil je meer over ons weten, neem dan vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Het Balanskantoor.
ontzorg jou op administratief, financieel en fiscaal gebied.
Wij zijn benieuwd naar jou en jouw onderneming, en als jij benieuwd bent naar onze ideeën voor jou, laten we dan samen skypen. In een 20 minuten durend gesprek luisteren wij naar jou en geven wij jou 2 kick start tips voor jouw onderneming