Pakketten

Geen uurtje, factuurtje
Ik bied vaste pakketten voor ZZP/Starters en MKB bedrijven

De processen en systemen in mijn kantoor zijn zodanig geautomatiseerd dat er haast geen handmatige handelingen meer verricht hoeven te worden. Dat heeft een aantal grote voordelen. De kans op fouten is hierdoor aanzienlijk kleiner en het stelt mij in staat om een concurrerend tarief te hanteren. Ook jouw administratie wordt geheel digitaal gevoerd, wat een aanzienlijke tijdwinst oplevert.

Ik heb jarenlange ervaring in het voeren van zakelijke administraties. Mijn kennis, mijn ervaring en de vergaande automatisering zorgen er voor dat ik een zeer goede kwaliteit lever en dat ook tegen een aantrekkelijk tarief. En omdat het een all-in tarief is, zonder financiele ‘verrassingen’ achteraf.

Maandelijks ontvangen mijn klanten mijn “Tips en Wetenswaardigheden voor administratie en belastingen”. In deze mailbrief lezen jullie alle vragen met antwoorden van de afgelopen maand. Want wat de een wel durft te vragen kan voor de ander een drempel zijn en zo leren al mijn klanten elke maand weer nieuwe zaken welke hun onderneming betreffen.

omzet

ZZPbasis ZZP+ Offerte
Intake gesprek, ook mogelijk via SkypeVVV
Opzetten en inrichten online administratieVVV
Aanmaken, delen en inrichten dropboxVVV
Aangiftes omzetbelastingVVV
Aangifte inkomstenbelastingVVV
Fiscale jaarrekeningVVV
Opzet debiteurenbeheerVVV
Onbeperkt geautomatiseerde boekingen
en transactiesVVV
Inclusief contact per mail of telefoon tussen 9:00 en 17:00 uur.                                           Ik reageer binnen 24 uur0.25 uur0.5 uurV
maximumomzet 50.000,-85.000,- 
maximum aantal handmatige boekingen10 30 onbeperkt
         
 Totaalbedrag exclusief BTW per maand€  79,-  € 129,- offerte

Bijkomende kosten: abonnement op boekhoudprogramma Snelstart vanaf € 14,50 of e.boekhouden.nl: starters 1e jaar gratis, daarna vanaf € 13,95 excl btw per maand

Deze prijzen zijn gebaseerd op een administratie die compleet, tijdig en geordend wordt aangeleverd. In alle andere gevallen behoud ik mij het recht voor meerwerk in rekening te brengen.

Voor deze bedragen ben jij compleet ontzorgd

Een geautomatiseerde boekhouding en goed financieel advies kan jou enorm veel besparen.

Ik geef een rekenvoorbeeld:

Stel;

  • je hebt maandelijks 30 verkoop- en 20 inkoopfacturen. Op jaarbasis zijn dit in totaal 600 mutaties in je administratieve systeem.
  • de gemiddelde tijd per mutatie is 5 minuten, in totaal zijn dat 3000 minuten, wat gelijk staat aan 50 uur aan administratie.
    En dan hebben we het nog niet eens over betalingsherinneringen, creditfacturen, het inboeken van de betalingsontvangst.
    Met een gemiddeld uurtarief van minimaal Euro 60 per uur, gaat dit om minimaal Euro 3000 gederfde omzet in de tijd dat jij met je administratie bezig bent
  • daarnaast heb je als ondernemer de plicht om aangifte omzetbelasting en aangifte inkomstenbelasting te doen en een jaarrekening samen te stellen. Het aantal uren dat jij daarvoor nodig hebt is ook minimaal 50, los van het feit dat in nagenoeg alle gevallen de kennis ontbreekt. Dat is nogmaals minimaal Euro 3000

Je kunt door ons kantoor je administratie al volledig laten uitvoeren vanaf Euro 960 per jaar. De besparing is dus aanzienlijk en de investering levert, naast rust en focus, een rendement van minstens 300{0a8a90fe82c3764693e83d3d52864dc2100c284cb12011345aea03ad390761d1} op. Kun jij het je nog permitteren om het zelf te doen?

Of laat je het over aan vakmensen die jou ook nog eens volledig ontzorgen?