Administratie Pakketten
De processen en systemen in ons kantoor zijn zodanig geautomatiseerd dat er zo min mogelijk handmatige handelingen meer verricht hoeven te worden. Dat heeft een aantal grote voordelen. De kans op fouten is hierdoor aanzienlijk kleiner en het stelt ons in staat om een concurrerend tarief te hanteren. Ook jouw administratie wordt geheel digitaal gevoerd, wat een aanzienlijke tijdwinst oplevert.
Wij hebben jarenlange ervaring in het voeren van zakelijke administraties. Onze kennis, onze ervaring en de vergaande automatisering zorgen er voor dat wij een zeer goede kwaliteit leveren en dat ook tegen een aantrekkelijk tarief. En omdat het een all-in tarief is, zonder financiële bijkomstigheden.
Wat doet Het Balanskantoor
Het Balanskantoor ontzorgt jou op administratief, financieel en fiscaal gebied.
Wij zijn benieuwd naar jou en jouw onderneming, en als jij benieuwd bent naar onze ideeën voor jou, laten we dan samen skypen. In een 20 minuten durend gesprek luisteren wij naar jou en geven wij jou 2 kick start tips voor jouw onderneming.
Hieronder vind je een overzicht van de voorkomende werkzaamheden:
- Verzorgen van de financiële administratie
- Het samenstellen van tussentijdse cijfers
- Het samenstellen en controleren van de jaarrekening
- Achterstanden in de administratie wegwerken
- Alle voorkomende werkzaamheden, waar jij geen tijd of geen zin in heeft
Voel je je meer betrokken wanneer je zelf deels, of geheel de administratie verwerkt, dan ondersteunen wij je graag met:
- Adviseren bij het inrichten van de administratie
- Opzetten van de administratie of het begeleiden hierbij
- Controleren van de reeds ingeboekte administratie
Samen kijken we welke werkzaamheden bij jou passen zodat jij de omzet kunt realiseren en daarnaast kosten kunt besparen.
Mini
Prijs vanaf p/mnd- Intakegesprek (ook digitaal mogelijk)
- Opzetten en inrichten van uw administratie
- Verwerken van uw administratie aangeleverd op afgesproken wijze
- Aangiften omzetbelasting
- Fiscaal jaarverslag t.b.v. Inkomstenbelasting
- Aangifte inkomstenbelasting (Alleen box 1)
- Omzet tot 10.000
Basis
Prijs vanaf p/mnd- Intakegesprek (ook digitaal mogelijk via Skype)
- Opzetten en inrichten van uw administratie
- Verwerken/controleren van uw administratie aangeleverd op afgesproken wijze
- Aangiften omzetbelasting
- Fiscaal jaarverslag t.b.v. Inkomstenbelasting
- Aangifte inkomstenbelasting (box 1 en 3)
- Omzet tot 30.000
Basis+
Prijs vanaf p/mnd- Intakegesprek (ook digitaal mogelijk)
- Opzetten en inrichten van uw administratie
- Verwerken/controleren van uw administratie aangeleverd op afgesproken wijze
- Aangiften omzetbelasting
- Fiscaal jaarverslag t.b.v. Inkomstenbelasting
- Aangifte inkomstenbelasting (box 1 en 3)
- Opzetten debiteurenbeheer / crediteurenbeheer
- Periodieke overzichten op aanvraag
- Omzet tot 50.000
Maxi
Prijs vanaf p/mnd- Intakegesprek (ook digitaal mogelijk) Opzetten en inrichten van uw administratie
- Verwerken/controleren van uw administratie aangeleverd op afgesproken wijze
- Aangiften omzetbelasting
- Fiscale jaarrekening
- Aangifte inkomstenbelasting (box 1 en 3)
- Opzetten debiteurenbeheer / crediteurenbeheer
- Periodieke overzichten
- Omzet tot € 90.000
Offerte
Prijs vanaf p/mnd- Intakegesprek (ook digitaal mogelijk)
- Opzetten en inrichten van uw administratie
- Verwerken/controleren van uw administratie aangeleverd op afgesproken wijze
- Aangiften omzetbelasting
- Fiscale jaarrekening
- Aangifte inkomstenbelasting (box 1 en 3)
- Opzetten debiteurenbeheer / crediteurenbeheer
- Periodieke overzichten
- Omzet boven € 90.000
Deze prijzen zijn gebaseerd op een administratie die compleet, tijdig en geordend wordt aangeleverd. In alle andere gevallen behouden wij ons het recht voor meerwerk in rekening te brengen.
Huur je ons liever op urenbasis in, ook dat is mogelijk. Wij hanteren een uurtarief van € 69,50 excl btw voor administratieve werkzaamheden.
Alle overige werkzaamheden verrichten wij voor een uurtarief € 79,50
Voor het gebruik van onze software hanteren wij een tarief van € 22,50 per maand excl btw.
Wij adviseren ook graag, soms gevraagd en regelmatig ongevraagd.
Ongevraagd advies krijg je van ons cadeau, verder hanteren wij tarieven vanaf € 85,- per uur excl btw.
Voor deze bedragen ben jij compleet ontzorgd met een geautomatiseerde boekhouding
Ik geef een rekenvoorbeeld:
Stel;
- Je hebt maandelijks 30 verkoop- en 20 inkoopfacturen. Op jaarbasis zijn dit in totaal 600 mutaties in je administratieve systeem.
- De gemiddelde tijd per mutatie is 5 minuten, in totaal zijn dat 3000 minuten, wat gelijk staat aan 50 uur aan administratie.
En dan hebben we het nog niet eens over betalingsherinneringen, creditfacturen, het inboeken van de betalingsontvangst.
Met een gemiddeld uurtarief van minimaal Euro 60 per uur, gaat dit om minimaal Euro 3000 gederfde omzet in de tijd dat jij met je administratie bezig bent - Daarnaast heb je als ondernemer de plicht om aangifte omzetbelasting en aangifte inkomstenbelasting te doen en een jaarrekening samen te stellen. Het aantal uren dat jij daarvoor nodig hebt is ook minimaal 50, los van het feit dat in nagenoeg alle gevallen de kennis ontbreekt. Dat is nogmaals minimaal Euro 3000
Je kunt door ons kantoor je administratie al volledig laten uitvoeren vanaf Euro 948 per jaar (Basis abonnement). De besparing is dus aanzienlijk en de investering levert, naast rust en focus, een rendement van minstens op. Kun jij het je nog permitteren om het zelf te doen?
Of laat je het over aan vakmensen die jou ook nog eens volledig ontzorgen?
Lees hier onze publicaties
Het Balanskantoor
Hierbij onze blog artikelen welke wij over de jaren heen hebben geschreven.
Koper verplicht tot sloop: geen levering bouwgrond
De verkrijging van een in Nederland gelegen onroerende zaak vormt een belastbaar feit voor de overdrachtsbelasting. Wanneer bij de verkrijging van een onroerende zaak omzetbelasting is geheven, geldt een vrijstelling voor de overdrachtsbelasting.
Alleen specifieke orthopedische maatvoetbedden vallen onder verlaagd btw-tarief
Een bedrijf, dat orthopedische maatvoetbedden maakt, heeft bezwaar gemaakt tegen een naheffing van omzetbelasting over het eerste kwartaal van 2021. De inspecteur van de Belastingdienst is van mening dat het algemene btw-tarief van 21% moest worden
Disproportionele tariefsverhoging forensenbelasting
De gemeente Gulpen-Wittem heeft de forensenbelasting fors verhoogd om de vastgelopen woningmarkt te reguleren. De vraag in een procedure is of dat wel mocht en of daarbij voldoende rekening is gehouden met de belangen van eigenaren van tweede
Wetsvoorstel Wet tijdelijke regeling alleenverdienersproblematiek
De staatssecretaris van SZW heeft het wetsvoorstel Wet tijdelijke regeling alleenverdienersproblematiek ingediend. Het wetsvoorstel houdt in een wijziging van de Participatiewet en is bedoeld om alleenverdienershuishoudens met een laag inkomen, die
Ontslag voor werknemer die niet meewerkt aan re-integratie
Een werkgever heeft de kantonrechter verzocht om ontbinding van de arbeidsovereenkomst van een zieke werknemer. De werkgever heeft de werknemer sinds zijn ziekmelding niet meer kunnen bereiken. De werknemer is meerdere malen opgeroepen voor het
Wanneer is een biologisch kind ook een “fiscaal kind”?
Een kind ontvangt van zijn overleden biologische vader een erfenis. De vader heeft het kind juridisch niet erkend, maar wel als erfgenaam benoemd in zijn testament. De inspecteur legde aan het kind een aanslag erfbelasting op met toepassing van het
Stand van zaken Wet rechtsherstel box 3 en Overbruggingswet box 3
De staatssecretaris van Financiën heeft de Tweede Kamer geïnformeerd over de stand van zaken met betrekking tot de Wet rechtsherstel box 3 en de Overbruggingswet box 3. Naar aanleiding van rechtspraak van de Hoge Raad moeten belastingplichtigen
Koopprijs of taxatiewaarde: waarover wordt overdrachtsbelasting betaald?
Een jong stel heeft een woning gekocht. Bij de levering is overdrachtsbelasting betaald over de getaxeerde waarde van de woning, die hoger is dan de betaalde koopsom. De vraag is of de koopprijs of de hogere taxatiewaarde als maatstaf moet dienen
Uitstel inwerkingtredingsdatum bedrag ineens
De minister van SZW heeft de Tweede Kamer laten weten dat de mogelijkheid om een deel van het pensioenkapitaal in één keer te laten uitkeren niet eerder dan per 1 juli 2025 kan worden ingevoerd. De vorige minister had de Kamer eerder
Verplichte aanwezigheid voor aanvang dienst is betaalde werktijd
De Hoge Raad heeft het beroep in cassatie van een werkgever tegen een uitspraak van Hof Den Haag zonder nadere motivering ongegrond verklaard.
De procedure betrof de loonvordering van een werknemer van een callcenter. Volgens de planningsregels van
Geen vrijval van herinvesteringsreserve door weigering van vergunning
Een tuinbouwer heeft een gedeelte van zijn grond verkocht en een herinvesteringsreserve (hierna: HIR) gevormd om belastingheffing over de verkoopwinst uit te stellen. De herinvesteringsreserve moest uiterlijk in 2014 worden afgeboekt op vervangende
Energiebelastingen
Wijziging energiebelastingtarieven op aardgas
De energierekening voor aardgas is de afgelopen jaren gestegen door de verhoging van de leveringstarieven, netbeheerskosten en energiebelastingtarieven. Ter compensatie stelt het kabinet voor de
Contact
Neem contact op
Wil je meer over ons weten, neem dan vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Het Balanskantoor.
ontzorg jou op administratief, financieel en fiscaal gebied.
Wij zijn benieuwd naar jou en jouw onderneming, en als jij benieuwd bent naar onze ideeën voor jou, laten we dan samen skypen. In een 20 minuten durend gesprek luisteren wij naar jou en geven wij jou 2 kick start tips voor jouw onderneming