Administratie Pakketten

De processen en systemen in ons kantoor zijn zodanig geautomatiseerd dat er zo min mogelijk handmatige handelingen meer verricht hoeven te worden. Dat heeft een aantal grote voordelen. De kans op fouten is hierdoor aanzienlijk kleiner en het stelt ons in staat om een concurrerend tarief te hanteren. Ook jouw administratie wordt geheel digitaal gevoerd, wat een aanzienlijke tijdwinst oplevert.
Wij hebben jarenlange ervaring in het voeren van zakelijke administraties. Onze kennis, onze ervaring en de vergaande automatisering zorgen er voor dat wij een zeer goede kwaliteit leveren en dat ook tegen een aantrekkelijk tarief. En omdat het een all-in tarief is, zonder financiële bijkomstigheden.

Wat doet Fiscalibus

Fiscalibus P&S vof ontzorgt jou op administratief, financieel en fiscaal gebied.

Wij zijn benieuwd naar jou en jouw onderneming, en als jij benieuwd bent naar onze ideeën voor jou, laten we dan samen skypen. In een 20 minuten durend gesprek luisteren wij naar jou en geven wij jou 2 kick start tips voor jouw onderneming.

Hieronder vind je een overzicht van de voorkomende werkzaamheden:

  • Verzorgen van de financiële administratie
  • Het samenstellen van tussentijdse cijfers
  • Het samenstellen en controleren van de jaarrekening
  • Achterstanden in de administratie wegwerken
  • Alle voorkomende werkzaamheden, waar jij geen tijd of geen zin in heeft

Voel je je meer betrokken wanneer je zelf deels, of geheel de administratie verwerkt, dan ondersteunen wij je graag met:

  • Adviseren bij het inrichten van de administratie
  • Opzetten van de administratie of het begeleiden hierbij
  • Controleren van de reeds ingeboekte administratie

Samen kijken we welke werkzaamheden bij jou passen zodat jij de omzet kunt realiseren en daarnaast kosten kunt besparen.

Bijkomende kosten geldend voor de online pakketten:

Abonnement Snelstart in kaart of hoger.

Deze prijzen zijn gebaseerd op een administratie die compleet, tijdig en geordend wordt aangeleverd. In alle andere gevallen behouden wij ons het recht voor meerwerk in rekening te brengen.

 

Voor deze bedragen ben jij compleet ontzorgd

Een geautomatiseerde boekhouding en goed financieel advies kan jou enorm veel besparen.

Ik geef een rekenvoorbeeld:

Stel;

  • Je hebt maandelijks 30 verkoop- en 20 inkoopfacturen. Op jaarbasis zijn dit in totaal 600 mutaties in je administratieve systeem.
  • De gemiddelde tijd per mutatie is 5 minuten, in totaal zijn dat 3000 minuten, wat gelijk staat aan 50 uur aan administratie.
    En dan hebben we het nog niet eens over betalingsherinneringen, creditfacturen, het inboeken van de betalingsontvangst.
    Met een gemiddeld uurtarief van minimaal Euro 60 per uur, gaat dit om minimaal Euro 3000 gederfde omzet in de tijd dat jij met je administratie bezig bent
  • Daarnaast heb je als ondernemer de plicht om aangifte omzetbelasting en aangifte inkomstenbelasting te doen en een jaarrekening samen te stellen. Het aantal uren dat jij daarvoor nodig hebt is ook minimaal 50, los van het feit dat in nagenoeg alle gevallen de kennis ontbreekt. Dat is nogmaals minimaal Euro 3000

Je kunt door ons kantoor je administratie al volledig laten uitvoeren vanaf Euro 960 per jaar (Basis abonnement). De besparing is dus aanzienlijk en de investering levert, naast rust en focus, een rendement van minstens op. Kun jij het je nog permitteren om het zelf te doen?

Of laat je het over aan vakmensen die jou ook nog eens volledig ontzorgen?

Lees hier onze publicaties

Fiscalibus P&S v.o.f.

Hierbij onze blog artikelen welke wij over de jaren heen hebben geschreven.

Kleine ondernemersregeling, hoe zit dat precies?

Kleine ondernemersregeling, hoe zit dat precies?

Kleine ondernemersregeling, hoe zit dat precies? Vandaag ontving ik in mijn mailbox de mail van Forum Fiscaal met daarin een artikel over de Kleine ondernemersregeling. Hoe zit dat nou met de Kleine ondernemersregeling? De Belastingdienst heeft hier een Vlog over...

Heb jij een team om je heen?

Heb jij een team om je heen?

Heb jij een team om je heen? Afgelopen weekend stond bij mij in het teken van "TEAMWORK!" Dit begon vrijdagmorgen om half 8. Wij zouden het weekend in het westen van land doorbrengen en bedachten dat wij dan ook wel een pony voor Opfok- en handelsstal Oosterhoeve mee...

Herken jij je hierin, dan ben ik er voor jou!

Herken jij je hierin, dan ben ik er voor jou!

Herken jij je hierin, dan ben ik er voor jou! Sinds de zomer loopt mijn hoofd om met ideeën, veranderingen, nieuwigheden die ik allemaal in mijn bedrijf wil omzetten om te groeien en mijn klanten nog beter te kunnen helpen. Veel van deze zaken hebben te maken met...

Gelukkig heb ik meer verstand van cijfers!

Gelukkig heb ik meer verstand van cijfers!

Gelukkig heb ik meer verstand van cijfers! Een paar weken geleden was mijn partner bezig met het bouwen van een schuurtje met overkapping in de tuin. De zijwanden stonden rechtop en wij waren vol trots en enthousiasme aan het schuurtje bezig totdat de buurvrouw in de...

Hoe ik startende ondernemers ontzorg

Hoe ik (startende) ondernemers met een kleine omzet ontzorg, zodat zij aan hun administratieve en fiscale verplichtingen voldoen en ik mijn waarde behoud. Ooit was ikzelf starter en had ik geen geld om een mooie website te laten maken met allerlei mogelijkheden, of...

Je administratie doen met je mobiel! Het kan nu!

Van papieren archief naar online administratie. Vroeger had ik software voor mijn administratie en moest ik elke factuur die ik maakte boeken, elke factuur die ik ontving boeken, de bankmutaties boeken en mijn kasboek boeken. Elke paar maanden stapelden de mappen zich...

De kleineondernemersregeling, deel 2.

Op mijn Blog 'De Kleineondernemersregeling, wat is dit en hoe werkt dit?' kreeg ik via LinkedIn enkele mooie reacties en aanvullingen, welke ik hier met jullie wil delen. Vragen Deze vragen werden gesteld. Wellicht spelen ze ook bij jou: 1.  Waar blijft het voordeel...

De Kleineondernemersregeling, wat is dit en hoe werkt dit?

Naar aanleiding van een vraag uit mijn netwerk heb ik besloten een blog te schrijven over de Kleineondernemersregeling. Veel startende ondernemers krijgen te maken met deze regeling, zeker wanneer zij producten verkopen. Het verschil tussen de omzetbelasting op...

Facturen maken en de eisen welke aan facturen worden gesteld

Ik kom het nogal eens tegen ….. facturen waar het e.e.a. niet aan klopt, met name dat er nog weleens gegevens ontbreken. Wanneer moet je een factuur maken. En wanneer hoeft dat niet? Je hoeft géén factuur te maken wanneer je goederen en diensten levert aan...

Inkomstenbelasting? Nog 5 dagen om uitstel aan te vragen.

Inkomstenbelasting 2016! Het is bijna 1 mei, nog 5 dagen en dan moet je aangifte inkomstenbelasting bij de Belastingdienst binnen zijn. Voor particulieren heeft de Belastingdienst inmiddels een aantal tools gemaakt welke handig zijn om te gebruiken: Doe je zelf...

Hoe zit het nu met de “BTW”?

Hoe zit het nu met “BTW”? Veel van ons ondernemers weten niet goed hoe het zit met de btw, wanneer ze welk btw-tarief moeten gebruiken en hoe ze dit doen. Hieronder vind je de meest voorkomende verkopen met hun btw-percentage en hoe te verwerken in de administratie....

Contact

Neem contact op

Wil je meer over ons weten, neem dan vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Onze algemene voorwaarden & privacy statement.

8 + 11 =

Het Balanskantoor.

ontzorg jou op administratief, financieel en fiscaal gebied.

Wij zijn benieuwd naar jou en jouw onderneming, en als jij benieuwd bent naar onze ideeën voor jou, laten we dan samen skypen. In een 20 minuten durend gesprek luisteren wij naar jou en geven wij jou 2 kick start tips voor jouw onderneming