Interim

Ook voor interim werkzaamheden kun je bij ons terecht.

Herken je de verhalen over personeelstekortziekte, zwangerschap, of piekperiodes?

Of heb je te maken met achterstanden, het werk dat zich opstapelt, de “to do”list die alleen maar langer lijkt te worden!

Wat doet Het Balanskantoor

Wij doen waar wij blij van worden, namenlijk onze klanten blij maken.

Wij nemen alle zorg op administratief, financieel en fiscaal gebied uit jouw handen waardoor jij kunt doen wat je het liefste doet.

Ben jij nieuwsgierig hoe wij dit doen. Kom met ons in gesprek en wij vertellen waarom wij jou graag blij zien.

Enkele zaken waarbij wij jou o.a. kan ondersteunen zijn:

  • Opzetten, op orde brengen en bijhouden van de loonadministratie
  • Debiteuren en crediteurenbeheer
  • Verzorgen aangiften omzet-, inkomsten- en vennootschapsbelasting
  • Alle voorkomende correspondentie verzorgen
  • Een digitaal archief opzetten en vullen
  • … wat er verder ter tafel komt.

Heb je zelf bepaalde wensen, neem dan gerust contact met ons op voor informatie of een afspraak.

Vele handen maken licht werk!

Opzetten, op orde brengen en bijhouden van de financiële administratie

Lees hier onze publicaties

Het Balanskantoor

Hierbij onze blog artikelen welke wij over de jaren heen hebben geschreven.

Flexibele kapitalisatiefactoren bij WOZ-waardebepaling

Flexibele kapitalisatiefactoren bij WOZ-waardebepaling

Op 31 juli 2020 heeft de heffingsambtenaar van de gemeente Amsterdam de WOZ-waarden voor het jaar 2019 vastgesteld van meerdere onroerende zaken, variërend van € 197.000 tot € 1.814.000. De eigenaar van de onroerende zaken heeft bezwaar

Nakijken van scripties en onderwijsvrijstelling

Nakijken van scripties en onderwijsvrijstelling

Een ondernemer biedt als dienst aan het nakijken van scripties voor studenten. De ondernemer stelt dat deze dienst onder de onderwijsvrijstelling valt en daarom is vrijgesteld van btw. De inspecteur is het hiermee oneens, wat leidde tot een

Dienstverlening hospice niet te vergelijken met hotel

Dienstverlening hospice niet te vergelijken met hotel

In de btw-richtlijn is bepaald dat de lidstaten vrijstelling verlenen voor ziekenhuisverpleging en medische verzorging en daarmee nauw samenhangende handelingen. Deze vrijstelling is in de Wet OB 1968 opgenomen met als omschrijving het verzorgen en

Toepassing werktuigenvrijstelling op zonnepanelen

Toepassing werktuigenvrijstelling op zonnepanelen

Een ondernemer huurt het dak van een distributiecentrum om daarop zonnepanelen (hierna: PV-installatie) te leggen voor de opwekking van zonne-energie. De eigenaar van het distributiecentrum heeft voor de ondernemer een recht van opstal gevestigd voor

Rioolheffing voor een jaarplaats op een camping?

Rioolheffing voor een jaarplaats op een camping?

De eigenaar van een caravan heeft een jaarplaats gehuurd op een camping in de gemeente Hilvarenbeek. Zijn caravan is aangesloten op de riolering van het park. De gemeente Hilvarenbeek heeft aan de eigenaar een aanslag rioolheffing opgelegd. De

Verbouwing leidt niet tot nieuw gebouw

Verbouwing leidt niet tot nieuw gebouw

Bij de verkrijging van in Nederland gelegen onroerende zaken is overdrachtsbelasting verschuldigd. Er geldt echter een vrijstelling van overdrachtsbelasting wanneer de levering van een onroerende zaak belast is met omzetbelasting. Dat is het geval

Btw bij short-stayverhuur: wat ondernemers moeten weten

Btw bij short-stayverhuur: wat ondernemers moeten weten

Een projectontwikkelaar koopt een pand met een winkel op de begane grond en woningen op de bovenliggende verdiepingen. De projectontwikkelaar verbouwt de woningen tot appartementen, die hij voor korte duur gaat verhuren. Hij vraagt de btw over de

Inzage in fiscaal dossier niet voor 1 januari 2026

Inzage in fiscaal dossier niet voor 1 januari 2026

Bij de behandeling van het Belastingplan 2024 is een amendement aangenomen dat belastingplichtigen het recht geeft op inzage in het eigen dossier. Dit amendement wijzigt de Algemene wet inzake rijksbelastingen (AWR). De staatssecretaris van Financiën

Contact

Neem contact op

Wil je meer over ons weten, neem dan vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Onze algemene voorwaarden & privacy statement.

14 + 1 =

Het Balanskantoor.

ontzorg jou op administratief, financieel en fiscaal gebied.

Wij zijn benieuwd naar jou en jouw onderneming, en als jij benieuwd bent naar onze ideeën voor jou, laten we dan samen skypen. In een 20 minuten durend gesprek luisteren wij naar jou en geven wij jou 2 kick start tips voor jouw onderneming