Interim

Ook voor interim werkzaamheden kun je bij ons terecht.

Herken je de verhalen over personeelstekortziekte, zwangerschap, of piekperiodes?

Of heb je te maken met achterstanden, het werk dat zich opstapelt, de “to do”list die alleen maar langer lijkt te worden!

Wat doet Het Balanskantoor

Wij doen waar wij blij van worden, namenlijk onze klanten blij maken.

Wij nemen alle zorg op administratief, financieel en fiscaal gebied uit jouw handen waardoor jij kunt doen wat je het liefste doet.

Ben jij nieuwsgierig hoe wij dit doen. Kom met ons in gesprek en wij vertellen waarom wij jou graag blij zien.

Enkele zaken waarbij wij jou o.a. kan ondersteunen zijn:

  • Opzetten, op orde brengen en bijhouden van de loonadministratie
  • Debiteuren en crediteurenbeheer
  • Verzorgen aangiften omzet-, inkomsten- en vennootschapsbelasting
  • Alle voorkomende correspondentie verzorgen
  • Een digitaal archief opzetten en vullen
  • … wat er verder ter tafel komt.

Heb je zelf bepaalde wensen, neem dan gerust contact met ons op voor informatie of een afspraak.

Vele handen maken licht werk!

Opzetten, op orde brengen en bijhouden van de financiële administratie

Lees hier onze publicaties

Het Balanskantoor

Hierbij onze blog artikelen welke wij over de jaren heen hebben geschreven.

Geen verliesaftrek door onjuiste vermogensetikettering?

Geen verliesaftrek door onjuiste vermogensetikettering?

Een startende projectontwikkelaar kocht een perceel grond om daarop een pand te bouwen. De bedoeling was om dit met winst te verkopen. Het pand zou deels dienen als woonruimte en deels als kantoorruimte. De projectontwikkelaar heeft het perceel als

Tweede nota van wijziging Belastingplan 2025

Tweede nota van wijziging Belastingplan 2025

De staatssecretaris van Financiën heeft de tweede nota van wijziging op het wetsvoorstel Belastingplan 2025 naar de Tweede Kamer gestuurd. De nota van wijziging bevat maatregelen, die zijn aangekondigd in de aanbiedingsbrief bij het pakket

Verlaagd btw-tarief van toepassing op gratis servicebeurt?

Verlaagd btw-tarief van toepassing op gratis servicebeurt?

Een fabrikant van e-bikes biedt bij de verkoop van een fiets de eerste servicebeurt gratis aan. De fabrikant stelt dat een deel van de verkoopprijs moet worden aangemerkt als een vooruitbetaling voor deze servicebeurt, waarvoor het verlaagde

Akkoord vroegpensioenregeling

Akkoord vroegpensioenregeling

Werknemersorganisaties, werkgeversorganisaties en het kabinet hebben een akkoord bereikt over een vroegpensioenregeling. De huidige regeling voor vervroegd uittreding (RVU) blijft ook na 2025 bestaan. Op grond van deze regeling kan een werknemer drie

Gebruikelijkloonregeling van toepassing

Gebruikelijkloonregeling van toepassing

Op grond van de wet op de loonbelasting dient een bv voor een aanmerkelijk belanghouder, die werkzaamheden verricht voor deze vennootschap, ten minste een gebruikelijk loon in aanmerking te nemen.

De inspecteur heeft na een boekenonderzoek bij een

Vermogensgrens zorgtoeslag 2025

Vermogensgrens zorgtoeslag 2025

De minister van VWS heeft de bedragen van de vermogenstoets voor de zorgtoeslag voor 2025 vastgesteld. Een verzekerde met een rendementsgrondslag in box 3 van de inkomstenbelasting van meer dan € 141.896 heeft geen recht op de zorgtoeslag. Voor

Geen bouwdepot maar spaarrekening

Geen bouwdepot maar spaarrekening

Hof Den Bosch heeft in een procedure over een aanslag inkomstenbelasting over het jaar 2017 geoordeeld dat het saldo op een spaarrekening een bezitting is voor de rendementsgrondslag van box 3. De belanghebbende in de procedure meende dat het saldo

Bedrijfsopvolgingsregeling niet van toepassing

Bedrijfsopvolgingsregeling niet van toepassing

Een echtpaar schonk hun dochter een deel van de onderneming. De dochter claimde de vrijstelling van schenkingsrecht voor ondernemingsvermogen op grond van de bedrijfsopvolgingsregeling (BOR). De inspecteur weigerde de vrijstelling, omdat de dochter

Contact

Neem contact op

Wil je meer over ons weten, neem dan vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Onze algemene voorwaarden & privacy statement.

14 + 11 =

Het Balanskantoor.

ontzorg jou op administratief, financieel en fiscaal gebied.

Wij zijn benieuwd naar jou en jouw onderneming, en als jij benieuwd bent naar onze ideeën voor jou, laten we dan samen skypen. In een 20 minuten durend gesprek luisteren wij naar jou en geven wij jou 2 kick start tips voor jouw onderneming