Administratie Pakketten

De processen en systemen in ons kantoor zijn zodanig geautomatiseerd dat er zo min mogelijk handmatige handelingen meer verricht hoeven te worden. Dat heeft een aantal grote voordelen. De kans op fouten is hierdoor aanzienlijk kleiner en het stelt ons in staat om een concurrerend tarief te hanteren. Ook jouw administratie wordt geheel digitaal gevoerd, wat een aanzienlijke tijdwinst oplevert.
Wij hebben jarenlange ervaring in het voeren van zakelijke administraties. Onze kennis, onze ervaring en de vergaande automatisering zorgen er voor dat wij een zeer goede kwaliteit leveren en dat ook tegen een aantrekkelijk tarief. En omdat het een all-in tarief is, zonder financiële bijkomstigheden.

Wat doet Het Balanskantoor

Het Balanskantoor ontzorgt jou op administratief, financieel en fiscaal gebied.

Wij zijn benieuwd naar jou en jouw onderneming, en als jij benieuwd bent naar onze ideeën voor jou, laten we dan samen skypen. In een 20 minuten durend gesprek luisteren wij naar jou en geven wij jou 2 kick start tips voor jouw onderneming.

Hieronder vind je een overzicht van de voorkomende werkzaamheden:

  • Verzorgen van de financiële administratie
  • Het samenstellen van tussentijdse cijfers
  • Het samenstellen en controleren van de jaarrekening
  • Achterstanden in de administratie wegwerken
  • Alle voorkomende werkzaamheden, waar jij geen tijd of geen zin in heeft

Voel je je meer betrokken wanneer je zelf deels, of geheel de administratie verwerkt, dan ondersteunen wij je graag met:

  • Adviseren bij het inrichten van de administratie
  • Opzetten van de administratie of het begeleiden hierbij
  • Controleren van de reeds ingeboekte administratie

Samen kijken we welke werkzaamheden bij jou passen zodat jij de omzet kunt realiseren en daarnaast kosten kunt besparen.

Deze prijzen zijn gebaseerd op een administratie die compleet, tijdig en geordend wordt aangeleverd. In alle andere gevallen behouden wij ons het recht voor meerwerk in rekening te brengen.

Huur je ons liever op urenbasis in, ook dat is mogelijk. Wij hanteren een uurtarief van € 69,50 excl btw voor administratieve werkzaamheden.

Alle overige werkzaamheden verrichten wij voor een uurtarief € 79,50

Voor het gebruik van onze software hanteren wij een tarief van € 22,50 per maand excl btw.

Wij adviseren ook graag, soms gevraagd en regelmatig ongevraagd.

Ongevraagd advies krijg je van ons cadeau, verder hanteren wij tarieven vanaf € 85,- per uur excl btw.

 

 

Voor deze bedragen ben jij compleet ontzorgd met een geautomatiseerde boekhouding

 

Ik geef een rekenvoorbeeld:

Stel;

  • Je hebt maandelijks 30 verkoop- en 20 inkoopfacturen. Op jaarbasis zijn dit in totaal 600 mutaties in je administratieve systeem.
  • De gemiddelde tijd per mutatie is 5 minuten, in totaal zijn dat 3000 minuten, wat gelijk staat aan 50 uur aan administratie.
    En dan hebben we het nog niet eens over betalingsherinneringen, creditfacturen, het inboeken van de betalingsontvangst.
    Met een gemiddeld uurtarief van minimaal Euro 60 per uur, gaat dit om minimaal Euro 3000 gederfde omzet in de tijd dat jij met je administratie bezig bent
  • Daarnaast heb je als ondernemer de plicht om aangifte omzetbelasting en aangifte inkomstenbelasting te doen en een jaarrekening samen te stellen. Het aantal uren dat jij daarvoor nodig hebt is ook minimaal 50, los van het feit dat in nagenoeg alle gevallen de kennis ontbreekt. Dat is nogmaals minimaal Euro 3000

Je kunt door ons kantoor je administratie al volledig laten uitvoeren vanaf Euro 948 per jaar (Basis abonnement). De besparing is dus aanzienlijk en de investering levert, naast rust en focus, een rendement van minstens op. Kun jij het je nog permitteren om het zelf te doen?

Of laat je het over aan vakmensen die jou ook nog eens volledig ontzorgen?

Lees hier onze publicaties

Het Balanskantoor

Hierbij onze blog artikelen welke wij over de jaren heen hebben geschreven.

Geen verliesaftrek door onjuiste vermogensetikettering?

Geen verliesaftrek door onjuiste vermogensetikettering?

Een startende projectontwikkelaar kocht een perceel grond om daarop een pand te bouwen. De bedoeling was om dit met winst te verkopen. Het pand zou deels dienen als woonruimte en deels als kantoorruimte. De projectontwikkelaar heeft het perceel als

Tweede nota van wijziging Belastingplan 2025

Tweede nota van wijziging Belastingplan 2025

De staatssecretaris van Financiën heeft de tweede nota van wijziging op het wetsvoorstel Belastingplan 2025 naar de Tweede Kamer gestuurd. De nota van wijziging bevat maatregelen, die zijn aangekondigd in de aanbiedingsbrief bij het pakket

Verlaagd btw-tarief van toepassing op gratis servicebeurt?

Verlaagd btw-tarief van toepassing op gratis servicebeurt?

Een fabrikant van e-bikes biedt bij de verkoop van een fiets de eerste servicebeurt gratis aan. De fabrikant stelt dat een deel van de verkoopprijs moet worden aangemerkt als een vooruitbetaling voor deze servicebeurt, waarvoor het verlaagde

Akkoord vroegpensioenregeling

Akkoord vroegpensioenregeling

Werknemersorganisaties, werkgeversorganisaties en het kabinet hebben een akkoord bereikt over een vroegpensioenregeling. De huidige regeling voor vervroegd uittreding (RVU) blijft ook na 2025 bestaan. Op grond van deze regeling kan een werknemer drie

Gebruikelijkloonregeling van toepassing

Gebruikelijkloonregeling van toepassing

Op grond van de wet op de loonbelasting dient een bv voor een aanmerkelijk belanghouder, die werkzaamheden verricht voor deze vennootschap, ten minste een gebruikelijk loon in aanmerking te nemen.

De inspecteur heeft na een boekenonderzoek bij een

Vermogensgrens zorgtoeslag 2025

Vermogensgrens zorgtoeslag 2025

De minister van VWS heeft de bedragen van de vermogenstoets voor de zorgtoeslag voor 2025 vastgesteld. Een verzekerde met een rendementsgrondslag in box 3 van de inkomstenbelasting van meer dan € 141.896 heeft geen recht op de zorgtoeslag. Voor

Geen bouwdepot maar spaarrekening

Geen bouwdepot maar spaarrekening

Hof Den Bosch heeft in een procedure over een aanslag inkomstenbelasting over het jaar 2017 geoordeeld dat het saldo op een spaarrekening een bezitting is voor de rendementsgrondslag van box 3. De belanghebbende in de procedure meende dat het saldo

Bedrijfsopvolgingsregeling niet van toepassing

Bedrijfsopvolgingsregeling niet van toepassing

Een echtpaar schonk hun dochter een deel van de onderneming. De dochter claimde de vrijstelling van schenkingsrecht voor ondernemingsvermogen op grond van de bedrijfsopvolgingsregeling (BOR). De inspecteur weigerde de vrijstelling, omdat de dochter

Contact

Neem contact op

Wil je meer over ons weten, neem dan vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Onze algemene voorwaarden & privacy statement.

13 + 15 =

Het Balanskantoor.

ontzorg jou op administratief, financieel en fiscaal gebied.

Wij zijn benieuwd naar jou en jouw onderneming, en als jij benieuwd bent naar onze ideeën voor jou, laten we dan samen skypen. In een 20 minuten durend gesprek luisteren wij naar jou en geven wij jou 2 kick start tips voor jouw onderneming